BLOG

3 RAZLOGA ZBOG ČEGA VAŠA KOMPANIJA TREBA DA INVESTIRA U SAJBER BEZBEDNOST




U poslovnom svetu gde su digitalizacija i privatnost klijenata ključni faktori, čuvanje podataka je postalo imperativ. Imidž kompanija kao što su: Facebook, Ticketmaster, Adidas, Orange, ... je ozbiljno narušen nakon incidenata za koje je javnost saznala.

 

U nastavku ističemo 3 ključna razloga koja pojašnjavaju zašto je investiranje u sajber bezbednost znači bezbrižnost za vaše poslovanje i njegovu budućnost.  

 

1.     NEMANJE sajber BEZBEDNOSTI MOŽE VAŠ KOŠTATI MNOGO

 

Kada dođe do bezbednosnog incidenta, vaša kompanija će biti primorana da investira u sigurnosnu „mrežu“. Osnivanje odeljenja za sajber bezbednost je značajna investicija, koja će ne samo štititi vašu kompaniju od plaćanja visokih kazni, nego će biti u prilici i da čuva vašu kompaniju od narušavanja reputacije i gubitka klijenata.

 

Navodimo nekoliko faktora koji mogu da utiču na ukupne troškove, prouzrokovane sajber incidentom:

 

·       Operativni troškovi

 

Sigurnosni incident može da odloži, poremeti ili čak obustavi vaše poslovanje. Za kompaniju koja se bavi maloprodajom, to bi značilo pretrpeti štetu od gubitka prodaje, dok za uslužnu kompaniju to predstavlja barijeru za pružanje dobre korisničke podrške.

 

·       Posledice

 

Narušavanje sigurnosti rezultat je loše bezbednosti ili loše izvedene politike. To znači da će kompanija treba da se fokusira i investira u vreme, ljude i novac. Moraćete da zamenize neki hardver ili softver, da investirate u više stručnjaka i još mnogo toga.

·       Vrednost vašeg poslovanja

 

Ako je vaša kompanija bila angažovana u spajanju ili preuzimanju, incident sa podacima može oštetiti vrednost vaše kompanije. Na primer, vrednost Yahoo-a pala je posle curenja podataka. Rezultat? Akvizicija od strane Verizon-a je dovedena u pitanje.

 

·       Novčane kazne

 

Prema evropskoj GDPR regulativi, Agencija za zaštitu podataka (DPA) utvrdiće da li je vaša kompanija preduzela potrebne korake da spreči kršenje bezbednosti. Ako je rezultat negativan, vaša kompanija može biti kažnjena.

 

·       Mišljenje javnosti

 

Ukoliko ljudi više ne žele da koriste vaše usluge ili ne žele da kupe vaše proizvode, vaš promet, profit, cena akcija i reputacija brenda su u opasnosti.  



2.     ULIVA SIGURNOST I poverenjE BRENDA među klijentima i investitorima

 

Kao što smo već́ pomenuli: nečuvanje podataka može dovesti do gubitka reputacije. Ali ako ste u mogućnosti da garantujete zaštitu podataka vaših klijenata, to je neprocenjivo. Možete čak to da iskoristite u marketinške svrhe da bi vam klijenti verovali i poverili svoje podatke.

 


3.    
POVEĆANO KORIŠTENJE MOBILNIH TEHNOLOGIJA POVEĆAVA IZLOŽENOST NAPADIMA

 

Taman kada ste pomislili da ste zaštitili celu svoju organizaciju – stigla nam je mobilna tehnologija! Korporativne mobilne aplikacije postaju sve popularne, ali su mnogo više izložene sajber napadima. Mobilni malver može sa lakoćom da se sam instalira preko Wi-Fi-a. Jedna od najpopularnijih taktika među hakerima je upotreba Root naloga: Rooteri zahtevaju root pristup na pametnom telefonu ili koriste manjkavosti sistema da bi dobili root pristup, čime dobijaju kontrolu nad uređajem radi špijunaže korisnika ili krađe informacije.

 

Budimo iskreni, ovo je bilo prilično ubedljivo zar ne? Ukoliko želite da saznate više o značaju sajber bezbednosti, polisama, regulativna, adekvatnim rešenjima i još mnogo toga, kontaktirajte nas na prodaja@sky-express.rs

 



CONTACT US

Get In Touch

We look forward to
hearing from you.

CONTACT US

KONTAKT

Kontakt

Rado ćemo odgovoriti na vaša pitanja!

KONTAKTIRAJTE NAS
x
Sky Express koristi kolačiće (cookies) koji služe poboljšanju funkcionalnosti sajta i ne sadrže lične podatke. Više o kolačićima pročitajte u Politici privatnosti.
x
Sky Express uses cookies to improve the functionality of the site and do not contain personal information. Read more about cookies in our Privacy Policy.